GDJE SE ROBA ISPORUČUJE? 
Naručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike HR, odnosno u svim mjestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske službe. 
 

ROK ISPORUKE 
Nakon što ste završili proces naručivanja klikom na ikonu “Završite kupovinu”, na svoju e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, automatski ćete dobiti potvrdni mail o uspješnoj kupovini. Time je Vaša narudžba ušla u proces obrade i slanja i isporuku možete očekivati u roku od slijedeća 3 radna dana. 
Samo u slučaju nejasnoća ili bilo kakvih problema vezanih za Vašu narudžbu, kontaktirati će Vas naša služba podrške. 
Rok isporuke narudžbi su 3 radna dana, dani vikenda (subota i nedjelja) se ne računaju. 
 

PREUZIMANJE POŠILJKE 
Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 9 -17 h. Molimo Vas da u tom periodu osigurate da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je  vizualno pregledati paket kako bi ustanovili da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećena ili pomislite  da je proizvod možda oštećen, odbijte preuzeti pošiljku i odmah nas obavijestite. 
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno je preuzmite  i potpišite kuriru adresnicu. 
Kurir pokušava svaku pošiljku uručiti u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, nazove Vas  na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, narudžba će se vratiti nama. Po primitku narudžbe, kontkatirati ćemo Vas kako bi ustanovili razlog ne preuzimanja i dogovorili se o ponovnom slanju. 
 

NAČIN PLAĆANJA 

Proizvode koje želite naručiti putem sajta www.mlbeauty.hr , možete platiti na više načina: 

  1. plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke na Vašoj adresi (plaćanje pouzećem),
  2. plaćanje virmanom tj. općtom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci ili putem e-bankinga,
  3. osobno preuzimanje narudžbe na adresi firme u Zagrebu, ul. Medvedgradska 36 i plaćanje na licu mjesta.

Plaćanje pouzećem 
Nudimo Vam opciju plaćanja pouzećem (direktno plaćanje kuriru na adresi isporuke). U ovom slučaju nakon potvrde narudžbe roba će Vam biti poslana kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru prilikom preuzimanja. Troškove isporuke(ptt  troškovi)plaća kupac. 
Virmansko i plaćanje uplatnicom  
Plaćanje uplatnicom podrazumijeva da svoju narudžbu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci, a virmansko da uplatu možete izvršiti prijenosom sredstava sa Vašeg računa ako ste pravno lice ili korisnik elektronskog bankarstva. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na odabranu adresu za dostavu. Ako odaberete ovaj način, prije uplate nas obavezno kontaktirajte radi slanja predračuna za pravna lica (putem e maila mlbeautyzagreb@gmail.com i/ili putem telefona +385916018693). 
Za plaćanje općom uplatnicom ili virmanom neophodno je popuniti slijedeće podatke: 

Primatelj: “Marina & Ljudmila Beauty doo. 
Svrha uplate: Uplata za naručenu robu 
Šifra plaćanja: 00
Valuta: HRK
Iznos: Ukupan iznos Vaše narudžbe
Račun broj: HR6024840081135086673 – (Raiffeisen Banka)

Poziv na broj: Broj Vaše narudžbe* 
*Broj narudžbe postati će Vam dostupan nakon što  kliknete na ikonu ZAVRŠITE KUPOVINU. 

ZAMJENA ARTIKLA 

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamjenite za drugi artikal iste ili veće cijenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate na kontakt telefon +385916018693 ili nam pošaljite email na adresu: mlbeautyzagreb@gmail.com sa Vašim brojem narudžbe, šifrom artikla koji želite  zamijeniti i šifrom artikla za koji želite  zamijeniti prvobitno naručeni artikal. 
Nakon toga, vrši se fizička provjera dostupnosti željenog artikala nakon čega dobivate instrukcije na Vašu email adresu gdje će Vam biti objašnjen čitav proces zamjene artikla za drugi. 
Naručeni artikal nije moguće mijenjati ukoliko je korišten, odnosno prilikom povrata robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorištenom stanju i originalno neoštećenom pakiranju. 
Nakon prijave za zamjenu artikala, neophodno je robu adekvatno upakirati i poslati po kurirskoj službi, zajedno sa odštampanom, popunjenom dokumentacijom koju ste dobili na e-mail adresu nakon što ste poslali zahtjev za zamjenu artikla. U trenutku kada se prvobitna roba vrati na stanje, Vama će biti poslan zamjenski artikl. 

Rok zamjene 
Rok za zamjenu artikala je 14 dana od trenutka podnošenja zahtjeva od strane kupca, a nakon preuzimanja proizvoda. 

Troškovi isporuke 
Troškove zamjene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikl. Ukoliko je kupac napravio grešku prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos jedne poštarine po uobičajenom cjeniku kurirske službe. Poštarinu plaćate gotovinom kuriru nadležne kurirske službe koji bude preuzimao robu za zamjenu. 

NAPOMENA: 
Potvrdom narudžbe, klikom na ikonu ZAVRŠITE KUPOVINU,  slažete se sa uvjetima zamjene artikla za drugi. 

 

REKLAMACIJE 

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira provjerite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (polomljeni dijelovi i ugnječenja) ne bi trebali preuzeti paket. U ovom slučaju molimo Vas da nas nazovete telefonom na broj +385916018693   ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu mlbeautyzagreb@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili preuzeti paket. U najkraćem mogućem roku obavijestiti ćemo Vas o daljem postupku. 
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakiranja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka preuzimanja pošiljke, nazovete telefonom na broj +385916018693  , ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu mlbeautyzagreb@gmail.com i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana preuzete reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovoriti ćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavijestiti ćemo Vas o daljem postupanju. Rok za rješavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusklađenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas obavijestite na adresu mlbeautyzagreb@gmail.com ili pozivom na kontakt telefon +385916018693.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove povrata robe ne snosi “MARINA & LJUDMILA BEAUTY” d.o.o. već trošak pada na teret kupca. 
 

NAPOMENA: 
Potvrdom narudžbe, klikom na ikonu ZAVRŠITE KUPOVINU, suglasni ste sa uvjetima reklamacije. 

 

PRAVO NA ODUSTAJANJE/ POVRAT ROBE 

Obavještavamo Vas da se prema Zakonu о zaštiti potrošača(„Narodne novine“, br. 41/14 i 110/15 – i to čl 7. stavak 7  , kupovina preko prodajne internet stranice https://mlbeautyzagreb.hr smatra se prodajom na daljinu. 

U slučaju prodaje na daljinu prodavatelj obavještava kupce o njihovim pravima prije zaključenja ugovora, i to isticanjem ovog Obavještenja: 
*na internet stranici prodavatelja “MARINA & LJUDMILA BEAUTY” d.o.o. putem linka Odustanak od ugovora 
*u procesu naručivanja tako što se kupac pritiskom na odgovarajuću opciju slaže sa Uvjetima i prije nego što naruči proizvod, 
*i konačno na e- mail koji je kupac ostavio prilikom kupovine, odmah nakon naručivanja prodavatelj dostavlja kupcu slijedeće dokumente: 
1. obrazac za odustajanje od ugovora, 
2. obavještenje o pravima potrošača prilikom kupovine preko interneta o načinu, uvjetima i roku ostvarivanja prava na odustajanje od ugovora, načinu vraćanja isporučene robe i povratu novca i pravu na reklamaciju i načinu ostvarivanja tog prava, 
3. primjerak ugovora o prodaji potpisanog od strane prodavaoca. 

PRAVO NA ODUSTANAK OD UGOVORA 
U slučaju prodaje na daljinu ustanovljeno je pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizička osoba koja proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne djelatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predan u vlasništvo, odnosno u vlasništvo osobe koju je kupac ovlastio, a nije prijevoznik. 

OSTVARIVANJE PRAVA  
Izjava o odustanku daje se na obrascu za odustanak. Izjava o odustanku od ugovora data na obrascu za odustanak od ugovora se smatra pravovremenom ukoliko je poslana u roku od 14 dana od kada je roba predana  u vlasništvo kupcu. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno djelovanje od dana kada je poslana trgovcu. Prilikom odustanka kupac nije obavezan  navesti razloge zbog kojih odustaje. 

Istekom roka od 14 dana od preuzimanja robe, prestaje pravo kupca na odustanak od ugovora. U slučaju nepravovremenog vraćanja robe, tj. nakon isteka roka od 14 dana, roba će biti vraćena nazad kupcu, a trošak transporta u tom slučaju pada u cijelosti na teret kupca. 

Kupac pravo na odustanak od ugovora ostvaruje tako što će u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe, obrazac za odustanak od ugovora popuniti uz vlastoručan potpis i poslati zajedno sa robom koju vraća uz otpremnicu koju je primio uz robu, prodavaocu na adresu sejdišta – u Zagrebu, Medvedgradska 36, 10 000.

Kupac može i elektronskim putem popuniti obrazac za odustanak od ugovora i poslati ga također elektronskim putem na e-mail mlbeautyzagreb@gmail.com. 

Prodavaatelj će kupca o preuzimanju izjave obavijestiti, također elektronskim putem. U ovom slučaju, kupac je dužan, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao elektronski obrazac za odustanak, vratiti primljenu robu prodavcaocu, adekvatno zapakiranu da se ne ošteti, sa dokumentacijom koju je primio uz robu, odnosno sa otpremnicom. Smatrati će se da je roba vraćena u roku ukoliko je kupac poslao robu prije isteka roka od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Kod pravovremenog odustanka od ugovora kupac snosi direktne troškove vraćanja robe, bez drugih obaveza. 

PRAVA KUPCA 
Ukoliko kupac odustane od ugovora smatrati će se da ugovor nije ni zaključen, a prodavaoc je obavezan  kupcu vratiti novac u roku od 14 dana od kada je primio obrazac za odustanak, s tim što prodavaoc može odgociti povrat novca dok ne dobije robu koja se vraća. 

Prodavaoc će kupcu izvršiti povrat  novca isključivo uplatom na tekući račun, sa čime se kupac izričito slaže prihvaćanjem uvjeta pri naručivanju. Fotografije proizvoda su osnovna informacija o izgledu proizvoda, i vjerno prikazuju proizvod iz vise uglova, ali prodavaaoc ne može garantirati bezuvjetno da je proizvod identičan u pogledu izgleda kao sa fotografije. U okviru zakonskog roka za odustanak od ugovora, kupac ima mogućnost da se prilikom odustanka od ugovora odluči za zamjenu robe koja njemu više odgovara odnosno da umjesto naručenog proizvoda isti zamijeni za istu vrstu proizvoda iz ponude prodavcaoca ili da se odluči za potpuno drugi proizvod. 

Napomena. Ukoliko se kupac odluči za povrat novca potrebno je da robu koju vraća pošalje kurirskom službom o svom trošku, ali bez otkupnine pošiljke, s obzirom da prodavaoc  povrat novca vrši isključivo uplatom na tekući račun kupca. 

GUBITAK PRAVA 
Pri preuzimanju proizvoda, prodavaoc će utvrditi  je  li proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastane kao posljedica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prelazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Neispravnost proizvoda i neadekvatna upotreba proizvoda podrazumijeva oštećenje ambalaže, držanje na visokim temperaturama i direktno izlaganje suncu i otvaranje i korištenje proizvoda. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, prodavaoc ima pravo odbiti vraćanje cijene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama a imajući u vidu asortiman robe u ponudi MLBEAUTY doo, koji podrazumijeva zapečaćenu robu koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja i higijenskih razloga, u kojemm slucaju kupac nema prava na odustanak od ugovora. 

PRAVO NA REKLAMACIJU 
Sukladnost isporučene robe. 

Prodavaoc je dužan  isporučiti robu koja je sukladna ugovoru, odnosno shodno predmetu ugovora koja odgovara opisu i karakteristikama, svojstvima, upotrebi, koji je prodavaoc dao kupcu. Kupac je dužan  prilikom prieuzimanja robe pregledati robu i provjeriti njenu sličnost sa naručenom, te istaknuti postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom. Kupac ima pravo da prodavaoc nesukladnost robe otkloni popravkom odnosno zamjenom u konkretnom slučaju, u primjerenom roku. 

Prodavaoc je odgovoran ako je nesukladnost  postojala u trenutku prelaska rizika na kupca tj. u trenutku predaje robe, ili ako se pojavila poslijee prelaska rizika na kupca ako potječe iz uzroka koji je postojao prije prelaska rizika na kupca ili je kupac mogao lako uočiti, ukoliko je prodavaoc izjavio da je roba sukladna ugovoru. 

Ako isporučena roba nije sukladna ugovoru kupac ima pravo  zahtijevati od prodavaoca da otkloni nesukladnost popravkom ili zamjenom u konkretnom slučaju. Ako se  nesukladnost ne može otkloniti zamjenom u primjerenom roku, ili u primjerenom roku to ne bude učinjeno ili ako zamjena predstavlja značajnu nepogodnost za potrošača ili nesrazmjerno opterećenje za prodavaoca uzrokujući mu nesrazmjerne troškove kupac ima pravo birati između umanjenja cijene ili raskida ugovora. Ako se nesukladnost pojavi u roku od 6 mjeseci od dana kada je kupac primio robu, kupac ima pravo birati između zahtjeva da robu zamjeni, ili ima pravo na umanjenje cijene ili raskid ugovora. 

Za skrivene nedostatke koji su postojali u trenutku prelaska rizika na kupca, prodavaoc odgovara u roku od dvije godine od predaje stvari, s tim što se pretpostavlja da su nedostaci postojali utrenutku  prelaska rizika na kupca, ako se pokažu u roku kraćem od šest mjeseci od dana prieuzimanja robe, čime se ne isključuje pravo prodavaoca da dokazuje suprotno. Trenutak prelaska rizika sa prodavaoca na kupca je trenutak predaje robe kupcu ili osobi koju je kupac ovlastio za preuzimanje robe u njegovo ime. 

Postupak reklamacije. 
Kupac može izjaviti reklamaciju prodavaocu zbog nesukladnosti robe kao i zbog pogrešno obračunate cijene i drugih nedostataka. Kupac podnosi reklamaciju na slijedeći način: 1)preuzimanjem obrasca za reklamaciju koji će elektronski popuniti i uz obrazac poslati eventualno dokaze  u vidu fotografije i slično, na e-mail losobi zaduženoj za preuzimanje i odlučivanje o reklamacijama mlbeautyzagreb@gmail.com. 

2) Nakon što kupac prijavi reklamaciju elektronskim putem ovlašteno lice kod prodavaoca će kupcu bez odlaganja potvrditi preuzimanje reklamacije, istu zavede kao i obavijesti kupca o izjavljenoj reklamaciji i ishodu reklamacije u roku od 8 dana od njenog prijema. Prodavac preuzima obavezu da sam po prijemu reklamacije preuzme robu koja je predmet reklamacije preko kurirske službe Post Express. Ukoliko kupac ipak samoinicijativno pošalje robu nazad prodavcaocu, prodavaoc nije dužan  nadoknaditi taj trošak. 

Za sve informacije i dodatnu pomoć u pogledu reklamacija kupci se mogu obratiti osobi zaduženoj za reklamacije u sjedištu prodavcaoca na telefon +3815916018693 

Prodavaoc će odlučiti o reklamaciji najkasnije u roku od 15 dana od prieuzimanja reklamacije a ukoliko iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da odgovori u tom roku, ili ukoliko u tom roku ne primi robu, bez odlaganja će o tome obavijestiti kupca uz obavezu da navede rok za rješavanje reklamacije. 

ODLUKA 

Prodavaaoc će razmotriti prijedlog kupca u pogledu izjavljene reklamacije i u navedenom zakonskom roku da ti će kupcu odgovor da li prihvaća reklamaciju, izjasniti se o zahtjevu kupca i iznijeti konkretan prijedlog i rok rješavanja. Ukoliko je reklamacija osnovana a dođe do raskida ugovora, prodavaoc će vratiti novac kupcu uplatom na tekući račun sa uobičajenim troškovima vraćanja robe. 

“MARINA & LJUDMILA BEAUTY” DOO na svojoj internet strani ima istaknute Uvjete upotrebe kao i pravila o reklamaciji potrošača za robu kupljenu preko on line trgovine, pri čemu napominjemo da se navedenim uvjetima i pravima ni na koji način ne ograničavaju niti sužavaju prava potrošača odnosno kupaca navedena u ovom obavještenju shodno važećem Zakonu o zaštiti potrošača , već istim neka pitanja mogu biti samo bolje razrađena.